۸ مهر ۱۳۹۳، ۹:۴۹

در نیمه نخست امسال/

میزان تردد خودرو در محورهای خراسان شمالی 1.4 درصد افزایش یافت

میزان تردد خودرو در محورهای خراسان شمالی 1.4 درصد افزایش یافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال میزان تردد خودروها در 32 مسیر این استان به نسبت مدت مشابه پارسال 1.4 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سبحانی صبح سه شنبه در بازدید از دوره های آموزشی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی، اظهار داشت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 31 میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای این استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که این میزان تردد در 32 محور خراسان شمالی به ثبت رسیده است، اضافه کرد: با توجه به آمار سال گذشته در نیمه نخست امسال میزان تردد خودروها در محورهای این استان به نسبت مدت مشابه پارسال 1.4 درصد افزایش یافته است.

به گفته سبحانی از این میزان تردد 12 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 88 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در این مدت محور بجنورد- شیروان با بیش از 24 میلیون تردد؛ پرترددترین محور استان و مسیر جاجرم- سنخواست با 116 هزار تردد کم ترددترین محور این استان بوده است.

سبحانی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری بیشترین تردد در محورهای این استان در ساعات 10 الی 13 و 17 الی 20 روی داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی مشهد مقدس و سیاحتی شمال کشور قرار گرفته و سالانه افزون بر 20 میلیون مسافر از این مسیر تردد می کنند.

خراسان شمالی بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

کد خبر 2380693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha